دسته‌بندی نشده

انواع تبدیلات کابل موبایل

مبدل تبدیل کابل موبایل

مبدل تبدیل کابل موبایل کابل افزایش طول USB

کابل افزایش طول USB دارای یک سر نر و یک سر ماده است که به شما اجازه می‌دهد طول کابل دیگری را افزایش دهید. اگر فاصله دستگاه‌هایی که به هم وصل می‌کنید زیاد است، خرید سیم رابط افزایش طول USB پیشنهاد می‌شود. برای خرید کابل افزایش طول می‌توانید به فروشگاه نمودار آسمانی  مراجعه کرده و یا از لینک محصول زیر استفاده کنید.مبدل تبدیل کابل موبایل

کابل دو سر USB

از کابل دو سر USB برای اتصال کامپیوتر به برخی از دستگاه‌های خارجی مثل بعضی از دوربین‌ها استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که با کابل دو سر USB نمی‌توان دو کامپیوتر را به هم وصل کرد زیرا برای این کار نیاز به کابل مخصوص دیگری است.

تبدیل USB به AUX

از تبدیل USB به AUX برای موارد خاصی استفاده می‌شود. مثلا می‌توان بعضی از پلیرها را برای پخش موسیقی به ماشین وصل کرد. کاربرد دیگری که می‌توان برای تبدیل USB به AUX ذکر کرد، استفاده از آن در هدفون‌های USB برای تبدیل آن‌ها به AUX است.

مبدل Type-A به Micro USB و Type-C

در سال‌های اخیر پورت‌های ورودی گوشی و تبلت‌ها تغییرات زیادی کرده‌اند و کابل‌های شارژ قدیمی پاسخگوی محصولات جدید نیستند. امروزه بسیاری از گوشی‌ها با درگاه Type-C یا Micro USB شارژ می‌شوند. این مبدل ها به‌منظور انتقال فایل از گوشی و تبلت به کامپیوتر و بالعکس و برای شارژ گوشی‌ و تبلت از طریق آداپتور و یا کامپیوتر مناسب هستند.

تبدیل USB به HDMI

تبدیل USB به HDMI برای اتصال دستگاه‌های دارای پورت USB‌ به انواع به تلویزیون و مانیتورهای دارای پورت HDMI کاربرد دارد. برای خرید سیم رابط تبدیل USB به HDMI می‌توانید از فروشگاه پلازا اقدام کنید.

تبدیل USB به کابل Micro B

تبدیل USB به کابل Micro B معمولا در حافظه‌های خارجی (هارد اکسترنال) برای شارژ و انتقال اطلاعات به کار می‌رود. برای خرید سیم رابط Type-C به کابل Micro B می‌توانید از فروشگاه پلازا اقدام کنید یا نگاهی به مورد زیر بیندازید.
مبدل تبدیل کابل موبایل

تبدیل کابل شارژ سوزنی به USB

اگر هنوز هم از گوشی‌های قدیمی استفاده می‌کنید که دارای کابل شارژ سوزنی هستند، می‌توانید از این تبدیل استفاده کنید. مبدل تبدیل کابل موبایل  کابل شارژ سوزنی به USB فقط برای شارژ دستگاه استفاده می‌شود.

مبدل کابل Type-C به USB 2.0

این نوع مبدل برای دستگاه‌هایی که از OTG پشتیبانی می‌کنند کاربرد دارد و برای موبایل، تبلت و دستگاه‌های دارای درگاه Type-C مناسب است و برای شارژ و انتقال اطلاعات کارایی دارد.

مبدل USB 3.0 به کابل Type-C

این مبدل تبدیل کابل موبایل نیز نیاز به پشتیبانی دستگاه شما از OTG دارد. اگر دستگاه مورد نظر از استاندارد USB 3 پشتیبانی کند، سرعت انتقال داده‌ها به مراتب بیشتر از USB 2 خواهد بود.

تبدیل کابل Type-C به کابل تصویری HDMI

مبدل تبدیل کابل موبایل کابل Type-C به کابل تصویری HDMI برای اتصال دستگاه‌های دارای پورت USB‌ نوع C به تلویزیون و مانیتورهای دارای پورت HDMI کاربرد دارد و نوع دیگری از تبدیل USB به HDMI است.

مبدل کابل Type-C به کابل VGA

برای اتصال مبدل  تبدیل کابل موبایل کابل Type-C به کابل VGA به کامپیوتر یا لپ تاپ نیازی به نصب درایور یا راه اندازی نرم‌افزاری آن ندارید و با اتصال دو دستگاه توسط مبدل کابل Type-C به کابل VGA ارتباط تصویری برقرار می‌شود.

مبدل تبدیل کابل موبایل Type-C به کابل MicroUSB

شما به راحتی می توانید کابل، کارت حافظه و فلش مموری‌هایی که دارای سوکت Micro USB هستند را با استفاده از این مبدل تبدیل کابل موبایل به دستگاه‌هایی که دارای پورت Type-C هستند متصل کنید. همچنین شارژ دستگاهی که دارای درگاه USB-C است، با استفاده از کابل شارژ MicroUSB ممکن خواهد بود. برای خرید سیم رابط Type-C به MicroUSB می‌توانید از فروشگاه پلازا اقدام کنید.مبدل تبدیل کابل موبایل

مبدل کابل لایتنینگ به کابل MicroUSB

اگر افرادی که گوشی آیفون دارند خارج از خانه و در مهمانی کابل شارژ مخصوصشان را با خود نداشته باشند، به مشکل برخواهند خورد. با استفاده از این مبدل و با استفاده از کابل‌های USB به MicroUSB که در هرجایی برای گوشی اندروید وجود دارد، می‌توان شارژ و اتصال آیفون و آیپد به کامپیوتر را بدون مشکل انجام داد.

مبدل لایتنینگ به کابل صوتی AUX

با توجه به اینکه در آیفون و آیپدهای جدید جک 3.5 میلی متری صدا وجود ندارد، با استفاده از این مبدل می‌توان درگاه لایتنینگ دستگاه iOS خود را به یک هدفون یا پخش‌کننده دارای جک 3.5 میلی متری متصل کرد.

مبدل تبدیل کابل موبایل مبدل‌ AUX به کابل RCA

رابط پرکاربرد فایل‌های صوتی و ویدئویی در گذشته کابل RCA یا همان کابل AV بود و با وجود قدیمی بودن، همچنان در بعضی تلویزیون‌ها، رسیورها و پلیرها وجود دارد. با استفاده از جک 3.5 میلیمتری این مبدل AUX به کابل RCA می‌توان اطلاعات صوتی را به دستگاهی که دارای پورت RCA است، منتقل کرد و آن را شنید.

مبدل یک به دو AUX

این مبدل برای انتقال صدا از دستگاه‌هایی با خروجی 3.5 میلیمتری به اسپیکر و استریوها و بلندگوها مناسب است. با استفاده از این کابل اسپیکر می‌توان موبایل، تبلت یا پخش کننده‌های دیجیتال دیگر را به بلندگو وصل کرد.مبدل تبدیل کابل موبایل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *